|
informacje ogolne () |
|
|
Jestem pielęgniarką ,studiującą obecnie na studiach tzw: xxx pisać pracę licencjacką na temat który bardzo mnie interesuje,a dotyczy osób po 30 roku życia,chorujących na anoreksję i bulimię .Parę lat temu sama byłam zagrożona anoreksją-jak powiedziała wtedy psycholog ( u której spędziłam troche czasu ),lecz udało mi się i anoreksja nie dopadła mnie na maxa.(przy wzroście 166 ,wazyłam juz 41 kg, ).Bardzo chciałabym nawiazać kontakt z osobami które mogłyby podzielić się ze mną swoimi doświadczeniami w walce z tą chorobą-dotyczy również xxxę zapewnić wszystkie osoby które zechcą nawiazać ze mną kontakt,ze informację które mi przekażą zachowam w xxx pracy licencjackiej chce tylko zamieścić wnioski wynikjące z uzyskanych informacji,bo moje doświadczenia jako przyszłej-niedoszłej anorektyczki są bardzo xxxśli będę miała możliwość to chętnie służę radą ,xxxękuję za zrozumienie i udzieloną mi pomoc. (więcej...) |
|
|
zaburzenia odżywiania inne niż anoreksja i bulimia () |
|
|
Przedewszystkim te dwa punkty:
Cytat:
a) chociaż wiem i widzę, że jestem chuda, to jednak odczuwam jakąś dziwną satysfakcję, gdy np. zjem mało przez cały dzień (bo np. mam dużo pracy i mało czasu)
b) jeśli jestem na siebie zła, bo coś mi nie wyszło, to (czasem) odmawiam sobie za karę jedzenia
c) kiedy jestem zestresowana, to prawie wcale nie mogę jeść
Trochę przeczą temu co napisałaś na początku. Z drugiej strony jeśli tak jest możesz mieć zaburzenia odżywiania. Są różne objawy ED. Anoreksja to nie tylko chęć schudnięcia. Tłumaczenia Anorexia Nervosa oznacza w wolnym tłumaczeniu jadłowstręt psychiczny. Czyli szeroko pojęty wstręt do jedzenia. Spowodowany złym stanem psychicznym.